6 Nisan 2015 Pazartesi

Evde Kahvaltı Keyfi


Bizim evde haftasonu hafta içi olur :)
Eşim ne zaman evdeyse o gün haftasonudur ;)
 Mesela bugün normalde hafta başı olmasına rağmen bizim haftasonumuz :)

O zaman kahvaltı keyfini kaçırmamamız gerekir. Diğer günler eşimle başbaşa kahvaltı keyfini yaşayamadığımız için, evde olduğu gün, bizim için çok değerli. :)

Öyle brunchlara falan gitmeyiz, Allah ne verdiyse hazırlar evimizde yaparız kahvaltımızı :)

 Ben peynir yemediğim için kendime zeytin domates, salatalık ağırlıklı bir tabak hazırlıyorum şu an... Bir yandan da çayımız demleniyor :)
Bu tabak eşime özel :) Çok iddialı değilim ama sevgimi ve özendiğimi göstermeye yeter sanırım :)

Sanmayın ki her kahvaltıda fındık , fıstık yiyoruz... Aslında ortaya serpme kahvaltı hazırlarım genelde tercihimiz tereyağında pişmiş yumurta, menemen, bazlama ve köy yufkasından yanadır :)  Tabiii ortada yeşillikler olmadan olmaz, maydanozsuz, rokasız kahvaltıyı kahvaltıdan saymaz benim kocam :)) 

Uzun süren kahvaltıdan keyif alırız ...ardından devam eden çay keyfinden... ama bugün acelemiz var, hava güneşli, kahvaltıyı yapıp evden hemen çıkmayı planlıyoruz :)

Neyse... aslında ben böyle paylaşımlar yapmazdım ama bir selam edeyim dedim :)
 Allah emanet olun... Bereketli sofralarınız, huzurlu yuvalarınız olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))