7 Aralık 2014 Pazar

Narlı Yeşil Salata


Geçtiğimiz günlerde Kur'an-ı Kerim Kursumuzdan Nezahat Hanımın evine davetliydik :) 
Nezahat hanım bizler için nefis ikramlar hazırlamıştı. Bunlardan biri olan Narlı Yeşil Salata ben ve diğer arkadaşlar tarafından çok beğenilmişti. 
Bugün kendime bu salataya benzer bir salata yaptım, ben ilave olarak yer elması da kullandım. Sizler de davet sofralarınızı renklendirmek ya da kendinizi şımartacak lezzetler arıyorsanız özellikle tavsiye ederim.

Malzemeler:
  • 3 -4 yaprak kırmızı kıvırcık
  • 3 - 4 yaprak kıvırcık ( normal olanından :) )
  • Bir tutam dereotu
  • Bir tutam maydanoz
  • 3 -4 dal taze soğan
  • Yarım nar
  • 1 adet yer elması ( ben uydurdum :) )
  • Tuz, limon suyu, zeytinyağ
Yapılışı:

Salatamız için gerekli olan yeşillikler hafif irice dilimlenir. 
Geniş bir kaseye alınarak nar taneleri ve ince dilimlenmiş yer elması ilave edilir. Üzerinden sosumuzu oluşturan tuz, zeytinyağ, limon suyu ilavesi gezdirilerek harmanlanır. Salatamız hazırdır :)

Not: Nezahat hanımın salatasında semizotu da vardı ama bizim evde halihazırda semizotu olmadığından ben kullanmadım ama size tavsiye ederim. Semizotu ekşi aromasıyla hoş bir lezzet katmıştı.

Ben bu salatayı yanında grisini ile öğle öğünüm olarak yedim nefis oldu :)

Afiyet Olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))