10 Aralık 2013 Salı

Biberiyeli Piliç Bonfile


Tavuğun her türlüsünü severim özellikle de pratik olduğu için en çok tavada, az yağ ile kızarmış halini tercih ediyorum. Bilhassa acil acıkma durumlarında, evde de hazır yemek yoksa bu benim en lezzetli kurtarıcım :)

Son zamanlarda kullanmaya başladığım taze biberiye ile daha da güzel olduğunu farkettim, size de tavsiye ederim.

Malzemeler:
  • 1 adet tavuk bonfile ( göğüs eti )
  • 1 dal taze biberiye
  • Tuz
  • Zeytinyağ
  • 1 adet domates ( garnitür olarak )
Yapılışı:

Tavuk göğsü ortadan iki eşit parçaya  kesilerek inceltilir ve zeytinyağ ilave edilmiş kızgın tavada önlü arkalı kızartılır. 

Tavuğumuz pişerken , taze biberiye dalını ve 1 adet domates 4 eşit parçaya dilimlenerek tavaya eklenir ( Aynı tavada kızartarak domates suyu ile tavuğun lezzetini artırıyoruz ) 
Tavuklarımız nar gibi kızarınca tuz ilavesiyle oacktan alıyoruz.

Ben taze soğan ve roka eşliğinde yemeyi seviyorum, bir de ayranım olmadan olmaz :) Siz de istediğiniz yeşilliklerle ya da arzuya göre pilav eşliğinde servise sunabilirsiniz.

Afiyet olsun.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))