27 Şubat 2012 Pazartesi

English Home


Aslında blogumda yemek dışı yayınlara yer vermemeye özen gösteriyorum ama son zamanlarda birçok alışveriş merkezinde mağazaları bulunan English Home'dan bahsetmek istedim.
Benim yaşadığım şehirdeki alışveriş merkezinde de mağazası bulunan English Home'un tasarımlarına ve özellikle de renklerine bayılıyorum.

Bence bir evde, yatak odasında, bebek odasında ve mutfakta tercih edilebilecek en huzur verici renkleri kullanıyorlar.

Özellikle son senelerde artan stres problemleri ve en büyük sorunlarımızdan olan obezite ile evimizde tercih edebileceğimiz renkler ile bir nebze olsun başedebiliriz diye düşünüyorum. Konuyla ilgili uzmanlar renklerin iştah ve psikolojimiz üzerinde etkisi olduğunu söylüyorlar  ve bu noktada English Home'un dinlendirici renk tonlarıyla hazırladığı tekstil ürünleri tercih edilebilir ürünlerin başında geliyor.

Yine son senelerde bir çok ailenin problemi olan hiperaktif çocuklarında odalarında English Home'un açık ve pastel tonlarda hazırladığı tasarımlarla belki biraz daha uysal ve daha çabuk uykuya dalmalarına yardımcı olabiliriz.

Mutfaklarımızda ve özenle hazırladığımız sofralarımızda da yine Englih Home'un şahane tasarımları var.

Benim evimde henüz English Home ürünlerinden yok malesef :(  Hemen hemen her hafta gider mağazayı gezer, birçok şey beğenirim, birçoğunu ileride alınacaklar listeme eklerim bazılarını da ben bunun aynısından yaparım diye kendim dikmek için aklıma not ederim :)
Bence siz de almasanız bile hoş tasarımlardan haberdar olmak ya da kendi dikeceğiniz ev tekstil ürünlerine fikir olması açısından bir English Home mağazasını gezin ya da internet sitesini ziyaret edin :) English Home internet sitesi---> http://www.englishhome.com.tr/










3 yorum:

  1. Benim de zevkime çok uygun şeyler var... Aslında yapılabilecek şeyler var aralarında, hem de çok daha ucuza çıkarılabilecek, ama kumaşlarının desenleri çok cici, özellikle güllü olanlara bitiyorum... Dekorasyonda da English country styl dedikleri ingiliz tarzını seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bence de kumaşlar ve renkleri çok güzel. O kumaşlar sizin elinize bir geçse kimbilir neler üretirsiniz :)

      Sil
    2. bende bayılıyorum ürünlerine.İndirimleri takip edince baya uygun fiyata güzel şeyler alınıyor.Dediğin gibi insanın gözünü ve gönlünü yormayan renk ve desenleri var.

      Sil

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))