2 Haziran 2010 Çarşamba

Patlıcan Salatası

Köz kokusunun nefis aroması, patlıcan ve sarımsağın uyumlu lezzeti nedeniyle Patlıcan Salatası en özel lezzetlerdendir benim için. Özellikle yaz aylarında mangal ateşinde közlendiyse tadına doyum olmaz.

Malzemeler:
  • 5 adet patlıcan
  • 1 adet kuru soğan
  • 4 - 5 diş sarımsak
  • Bir tutam maydonoz
  • Zeytinyağ
  • Tuz
  • Limon suyu

Yapılışı:

Patlıcanlar közlenir, kabukları soyulur ve iri iri doğranır. Kuru soğan minik minik doğranır, sarımsak ezilir. Diğer tüm malzemeler de ilave edilerek karıştırılır. Bir süre soğutulduktan sonra servise sunulur.

Afiyet Olsun.



4 yorum:

  1. Közlenmiş patlıcanın kokusu burnuma geldi .Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bende çok severim bu salatayı bide közlenmiş kırmızı biberde eklenirse daha güzel olur. Ellerinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. patlıcan salatası ete çok yakışıyor bence.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili arkadaşlarım,blogcanlarım Blogkulübü'nde 15 gün sürecek olan Yemekteyiz etkinliği başlıyor, etkinlikte evsahipliğini ben ( http://nursen-yemek.blogspot.com/ ) yapacağım.Konuklara ikram edeceğimiz yemekler sizin elemeğiniz olacak.Yemek tariflerinizi 'Blog Kulübü Yemekteyiz etkinliğine' göndererek kendi sitenizde yayınlayıp,bana haber vererek etkinliğimize katılabilirsiniz.Bende yemek tariflerinizi resimleri + sitenizin linkiyle benim bloğumda, bir menü oluştuğunda yemeklerinizin resimleri + sitenizin linkiyle Blog Kulübünde yayınlayacağım.Yemek tarifleri 6 kategoriden oluşacak,isterseniz sadece bir kategoriye,isterseniz bütün kategorilere tarif gönderebilirsiniz. Yemek tarifleri için kategoriler şöyle ;
    1) ÇORBA
    2) APERATİF
    3) SALATA
    4) ANA YEMEK
    5) ZEYTİNYAĞLI
    6) TATLI
    Bu devatiyeyi okuyan bütün blogcanlarımı etkinliğe davet ediyorum

    YanıtlaSil

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))