14 Mart 2010 Pazar

Kuşburnulu Bonbon

LezzetHanemizde hergün sofraya gelip ama yüzüne bile bakılmadan geri gönderilen :( Kuşburnu Marmelatı vardı.
Aslında miss gibi ev yapımı olan bu marmelata çok üzülüyordum.
Bu gün şöyle bir baktım ve 'seni yerim marmelat' dedim :) 'yerim ama bu halinle değil biraz değişikikler yapmam gerekir' dedim ve işe başladım :)
Malzemeler :
  • 2 pkt piknik bisküvi ( ya da evde kalan kek parçacıkları )
  • 2 çorba kaşığı marmelat
  • 2 çorba kaşığı ceviz içi
  • 1 çay kaşığı tarçın
  • 1 portakal kabuğu rendesi
  • 1 kase hindistan cevizi

Yapılışı:

Bisküviler ( ya da kek parçaları ) iyice ufalanır ya da robottan geçirilir sonra tarçın, rendelenmiş portakal kabuğu ve kıyılmış ceviz içi eklenerek karıştırılır.

Daha sonra marmelat ilave edilerek macun kıvamında bir karışım elde edilir ve bu karışımdan erik büyüklüğünde parçalar koparılarak yuvarlak bonbonlar yapılır, hindistan cevizine bulanarak servis tabağına dizilir.

Afiyet Olsun.

(Bu bonbonları istediğiniz marmelat çeidiyle yapabilirsiniz özellikle portakal ve kayısı marmelatları çok lezzetli olur.)

3 yorum:

  1. kuşburnulu bonbonlar çok tatlı görünüyo ellerine sağlık...kayısı ve portakalıda çok severim,gerçektende güzel olur teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Demek kuşburnuyla yaptın.Ne akıl ama! Harikasın Buket ellerin dert görmesin canım benim...

    YanıtlaSil
  3. çok değişik bir tarifmiş tadını merak ettim ellerinize sağlık.bende değişik tatlara meraklıyım.bloger a yeni geçtim beyazsepetim.blogspot.com. beklerim.
    sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))