20 Nisan 2009 Pazartesi

Sakallı Simit Sandviç

Bu sevimli simit sandviçleri pastanelerdeki Sakallı Sandviçlerden esinlenerek hazırladım. Ben tabiii ki peynirsiz olarak yedim :) Bunlar sevgili eşime hazırlandı :) Çayın yanında nefis oluyor. Bizim pazar kahvaltımızın specialiydi :)

Pernir Ezmesini daha önce yayınlamıştım ama malzemeleri tekrar sıralıyım.

Peynir ezmesi için:
  • 250 gr peynir
  • 1 tatlı kaşığı pul biber
  • 3 -4 diş sarımsak
  • 1 çay kaşığı kekik
  • 1/2 çay kaşığı çemen tozu
  • 1 çorba kaşığı mayonez
  • 1 çay kaşığı zeytinyağ
  • Tuz

***************************

  • 2 adet simit
  • 5 - 6 dal maydonoz

Yapılışı:

Bu kez ezmeyi diğer tarifimden farklı olarak maydonozsuz hazırladım. Maydonozları süsleme aşamasıda kullandım.
Önce peynirimizi eziyor ve içine ezilmiş sarımsak, zeytinyağ, mayonez ve diğer tüm baharatları ilave ederek iyice eze eze karıştırıyoruz.

Daha sonra simitleri iki parmak genişliğinde dilimlere ayırıp aralarını sandviç gibi açıp peynir ezmesinden dışına taşacak şekilde sürüyor ve kenarlarını doğranmış maydonoza bulayıp servis tabağına diziyoruz.

Afiyet Olsun.

9 yorum:

  1. Bugün öğlen bende simit yedim.Biz susamlı tavuk diyoruz simite iş yerinde arkadaşlarla.Pek de güzel olmuş senin sunumun.Kızımın adını arşivden araştırmış olman beni mutlu etti,sağol arkadaşım,teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. sa.kutlu doğum haftası cümlemize mubarek olsun..çokca selavat ve dua edelim..eline sağlık bu simidin adını ilk kez duyuyorum ben sadesini şöyle çıtır olanı seviyorum afiyet olsun sevgiler.A.E.O

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor.
    İyi haftalar.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. izmirin kumrusu sakallı simit ve minik kumrular gibi olmuş pratik ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. sakallıdanda alttaki kol böreğinden de aldım gidiyom süperler süper eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. simit de önünden kaç bir insanım zaten... tam kahvaltılık bir şey olmus ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. güzel bir alternatif.ellerine saglık canım.

    YanıtlaSil
  8. ay bu simitler insanı baştan çıkartıyor..

    YanıtlaSil
  9. Önce simit etrafındaki görüntüyü çikolata sanmıştım.Maydonoz sanırım.Simit için çok hoş bir yorum olmuş,eline sağlık,sevgiler.

    YanıtlaSil

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))