23 Nisan 2009 Perşembe

Puf Böreği


Bu minik puf börekcikleri kahvaltı ve çay sofralarınızın kapışılan ikramlığı olabilir. Adeta çerez gibi yeniyor. Minik oldukları için kaç tane yediğinizi bile farketmeden bir de bakmışsınız bitmiş :)

Malzemeler :

  • 2 kahve fincanı yoğurt
  • 1 adet yumurta
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 1 paket kabartma tozu
  • Aldığı kadar un
  • Sıvı yağ ( Kızartmak için )
Yapılışı:
Önce yoğurt ve yumurtamızı çırpıyoruz. Daha sonra tuz, kabartma tozu ve aldığı kadar unu ilave ederek yumuşak bir hamur elde ediyoruz.
Hamurumuzu 10 dak. dinlendirdikten sonra iki parçaya bölüp merdane ile ince olarak açıp çay bardağı ile yuvarlak börekler kesip kızgın sıvıyağda kızartıyoruz.
Yanında reçel, peynir zeytin...vs. eşliğinde servise sunuyoruz.
Afiyet Olsun.

11 yorum:

  1. pufff böreklerin okus pokus pufffff kayboldu canım.hepsini aldım. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. puf börekleri harika ama yakında yemekten puf olacağız
    Beni bu blog işi mahvetti.Okuduklarını dene pişir ye,tarif dene pişir ye ye ye ye
    Bu gidişle bakalım ne olacağız

    YanıtlaSil
  3. BUNLARA BULGAR TOPLARIDA DENİYOR PUDRA ŞEKRİYLE SERVİS EDİLİYOR...
    ELLERİNE SAĞLIK BENİM ÇOK SEVDİĞİM BİR LEZZETTİR...

    YanıtlaSil
  4. Immmm süper görünüyorlar. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. çok lezzetli oluyorlar hakkaten,hele acil misafir geldiyse ikram etmesi süper

    YanıtlaSil
  6. Bizde çok severiz kahvaltıda.Ama hep erinirim yapmaya nedense kahvaltıya....Sen hazır yapmışken aldım 2 tanecik,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Çok şirinler tam lokmalık olmuş yalnız, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. çayın yanında ne güzel gider şimdi.

    YanıtlaSil
  9. ay şimdi çocukluğuma döndüm. Annem okuldan gelince hemencecik yapıverdi bundan. Süper olur. Sizinde ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. ne kadar güzel görünüyor ve çok düzgün olmuş

    YanıtlaSil
  11. Buket'cim eline sağlık..Ben içi boş diyorum bunlara..Yakamı beğenmene sevindim..
    Evde giydiğim ucuz bi penyeydi o hemde..Biraz değişiklik yaptım öylece..Senin fikrinde çok güzeldi simli iplerle siyah penyeler işlenebilir..
    Görüşmek üzere sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))