27 Ocak 2009 Salı

Nar Nasıl Ayıklanır

Nar Böyle Yenir :)

Eskiden bu çok sevdiğim meyveyi, sırf ayıklamaya üşendiğim için yemezdim. Hatta bütün bir kışı nar yemeden geçirdiğim dahi olurdu :( Ama evlenince durum değişti şimdi günde 2 nar yediğim bile oluyor. Hatta salataların üzerine bile zevkle ayıklıyorum. Çünkü sevgili eşimde nar ayıklamanın ennn pratik yöntemini öğrendim.

Nasıl mı?

1. Aşama: Nar enlemesine ortadan ikiye kesilir.
2. Aşama: İşte böööyyyyleeee sulu sulu kıpkırmızı nar ortaya çıkar.

3. Aşama: Sonra narın bir yarısı elimize ters çevirerek alır ve büyük tahta kaşıkla çeşitli yerlerine vurarak çırparız :)

4. Aşama: Tane tane dökülen narları afiyetle yeriz.


Denemenizi tavsiye ederim.

Afiyet olsun.

11 yorum:

  1. Valla bravoo.Narı hiç enine kesip denememiştim.Bende ayıklaması zor diye eve bile almaktan çekiniyorum.
    Ama bundan sonra sık sık alacağım.Çok teşekkür ederim.iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  2. Ay ne güzel çıkarttın öyle.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. yav suyu çıkmıyor mu bizim arkadaşlarda söylemişti ama ben suyu çıkar diye düşündüm ama deneme fırsatım olmadı.denemek lazım sanırım

    YanıtlaSil
  4. Harikasın buket bende ellerim kirleniyor diye nar yemekten kaçanlardanım bundan böyle bu şekilde bol bol nar tüketeceğim:D sevgiler by..

    YanıtlaSil
  5. bende bilmiyordum ve aynı sebepten yemiyordum deneyeceğim sağolun

    YanıtlaSil
  6. valla aynen dediğin gibi ben de ayıklaması ve yemesi zor diye nar almıyordum. demek bu kadar kolay bir ayıklama yöntemi varmış. yarın semt pazarından ilk olarak nar alıcam. :) paylaşım için sağol canım. sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. SAOL CANIM BENİM BEN ÇOKS EVİYORUM BÖYLE PRATİK ÖNERİLERİ VE NARIDA ÇOK SEVİYORUM:))

    YanıtlaSil
  8. sayenizde narı yemeyi ögrendikk valla utndım samimi olmak gerekirse kocaa kadınım bde yani sevgiler

    YanıtlaSil
  9. İlk fırsatta deneneyeceğim,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. tek kelimeyle muhtesem.asrın pratik bilgisi benim için:)

    YanıtlaSil
  11. bir nara yarım limon ve bır miktarda tuz atarsanız daha lezzetlı oldugunu gorursunuz

    YanıtlaSil

Beni Begeniyür Müsünüz ??? :))